1004 70 44 - 021
1004 70 44 - 021

خرید جلد عینک زیپی

جلد عینک زیپی آفتابی کد 40
جلد عینک زیپی آفتابی کد 41
جلد عینک زیپی آفتابی بچه گانه کد 55
جلد عینک زیپی آفتابی کد 59
جلد عینک زیپی آفتابی کد 75
جلد عینک زیپی آفتابی کد 76
جلد عینک زیپی آفتابی طرح سوراخ دار کد 78
جلد عینک زیپی آفتابی بچه گانه کد 82
جلد عینک زیپی طبی کد 73
جلد عینک زیپی طبی مات کد 74
جلد عینک زیپی طبی کد 74
جلد عینک هارد آفتابی کد 58

زمانی که برای خرید یک عینک اقدام می‌کنیم؛ در انتخاب آن دقت زیادی داریم. اما توجه نمایید که اگر به همراه آن جلد مناسبی برای عینک تهیه نکنیم، ممکن است خیلی زود آسیب ببیند و تمام هزینه ای که انجام داده‌ایم، از بین برود. پس برای صرفه جویی در هزینه و مراقبت از آن، نباید خرید جلد عینک را فراموش کنید. جلد عینک ها مدلهای مختلفی دارند. مثلا جلد عینک‌های زیپی زنانه و مردانه به صورت دکمه ای و زیپی هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را در خرید جلد عینک زیپی که یکی از پر طرفدار‌ترین کیف‌های نگهداری عینک می‌باشد، راهنمایی کنیم. به گونه ای که یک جلد ارزان را با بهترین و مناسبت‌ترین قیمت برای خود خریداری کنید. پس برای کسب این اطلاعات مفید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید جلد عینک زیپی زنانه و مردانه

این جلد مانند خیلی از وسایل دیگر به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می‌شود. معمولا خانم‌ها و دختران در حین خرید کیف عینک زیپی به رنگ و طرح آن توجه می‌کنند. رنگ های صورتی، قرمز، سبز و در کل رنگ های شاد مورد پسندشان است و گاهی آن را با رنگ فریم عینک یا کیف دستی ست می‌کنند. از طرف دیگر آن‌هایی که روکش پارچه‌ای دارند معمولا به شکل گل‌گلی، فانتزی ویا عروسکی هستند. این طرح ها در دسته جلد عینک دخترانه و بچگانه قرار می‌گیرند. همچنین همین جلد با طرح‌هایی مانند اسپایدرمن و طرح‌های فانتزی ابر‌قهرمانی در دسته جاعینکی پسرانه قرار می‌گیرند. آقایان معمولا جعبه عینک‌های با طرح و رنگ ساده، خنثی و مشکی انتخاب می‌کنند.

نکات خرید کیف عینک زیپ دار

قبل از خرید باید به یکسری از نکات توجه کافی داشته باشید تا از خرید خود راضی بمانید. کیف عینک انواع مختلفی دارد. مثلا چه مدلی در نظر دارید؟ کیفیت آن چطور باشد و ویژگی منحصر به فردی را نیاز دارید؟ جنس آن چگونه باشد؟ سایز آن چطور ؟ در ادامه به طور مختصر پاسخ این سوالات را می‌دهیم.

1- انواع مدل جلد عینک زیپ‌دار

مدل گرد، مستطیلی و خرگوشی از مدل‌های رایج جلد عینک زیپ‌دار هستند. این کیف‌ها از انواع مختلفی برخوردارند که بسته به نوع عینک و سلیقه خود، می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب نمایید.

2- خصوصیات کیف عینک زیپ‌دار

شما بسته به شرایط باید ببینید چه مشخصه‌ای برای کیف عینک خود نیاز دارید. ما جلد عینک را از نظر ویژگی به دو دسته تقسیم می‌کنیم:

  • کیف عینک زیپ‌دار ضد‌آب و کیف عینک زیپ‌دار ضد‌ضربه: اگر فکر می‌کنید کیف عینک شما می‌تواند در معرض آب یا ضربه قرار بگیرید، حتما برای محافظت از عینک خود این دو فاکتور را حین خرید جلد آن رعایت نمایید. همچنین باید به جنس زیپ عینک توجه داشته باشید. اگر زیاد زیپ را باز و بسته می‌کنید باید هنگام سفارش به کیفیت زیپ دقت کند. بعضی از زیپ‌ها خیلی زود خراب می‌شوند.

3- جنس جلد عینک زیپی

چرم، نمدی و فوم فشرده از انواع جنس کیف عینک می‌باشند. اما در مدل زیپی به طور مختصر به آنها می‌پردازیم.

  • کیف عینک زیپی چرم

از این جنس در دو حالت استفاده می‌شود. کیف عینک سخت که روکشی چرم دارد و یا اینکه خود جلد عینک چرم باشد. در حالت اول مقاومت بالا و زیبایی چرم را به همراه دارد. اما در حالت دوم میزان مقاومت بسیار پایین است و بیشتر جنبه شیک و باکلاس بودن دارد. اما به خاطر نرمی، احتمال شکستن عینک در آن زیاد است. این جنس هم به صورت زیپی و نیز دکمه‌‌ای است. قابل ذکر است که چرم به خاطر اینکه یک فرآورده طبیعی است باید از رطوبت دور باشد. همچنین نباید جنس نوک تیز به آن برخورد کند چون باعث ایجاد خراش می‌شود.  پس اگر از این جنس کیف خریدید باید به خوبی از آن مراقب کنید.

  • زیپی نمدی

این کیف سبک و کم‌جا است. اگر تمایل دارید از آن به عنوان کیف عینک استفاده کنید، حتما فوم ضربه گیر در داخل جلد به کار رفته باشد. بدین شکل مقاومت جلد بالا می‌رود و برای شما کاربردی‌تر است. نمد یک پارچه است. جنس نمدی طرح‌های متنوعی دارد از این‌رو مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

  • سخت با فوم فشرده

این جنس از مقاومت بالایی برخوردار است و ضد ضربه می‌باشد. برای سالم نگهداشتن عینک خود در کیف، چمدان و کشو و.. یک انتخاب مناسب است. این نوع جنس با روکش‌های مختلفی تهیه می‌شوند که بسته به سلیقه و نیازتان می‌توانید انتخاب کنید.

4- سایز جلد عینک

ما هم جلد عینک بزرگ و نیز کیف عینک کوچک داریم. در انتخاب سایز دو فاکتور با اهمیت می‌شود. مورد اول اینکه سایز کیف عینک نسبت به عینک شما باید طوری انتخاب شود که نه فضای خیلی خالی داشته باشد و نه اینکه به شیشه و فریم عینک شما فشاری ایجاد کند. مورد دوم ظرافت آن است؛ طوری که حمل آن آسان باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. پس در هنگام خرید جلد عینک حتما به مدل، جنس، ویژگی و سایز آن توجه نمایید.

قیمت جلد عینک زیپ دار

در نکات خرید به جنس و ویژگی جلد عینک اشاره کردیم. این دو عامل در قیمت کیف آن تاثیر بسزایی دارند. برای مثال زمانی که یک کیف عینک شیک چرم می‌خرید انتظار قیمت پایین را نداشته باشید. البته خیلی از افراد نیز به دنبال خرید ارزان جلد عینک زیپی هستند چون نمی‌خواهند هزینه زیادی برای این کالا انجام دهند. جلد عینک با فوم سخت یکی از انتخاب های خوب، مقاوم و ارزان برای شما می‌باشد. در حین خرید از آن غافل نشوید.

خرید جلد عینک زیپ‌دار به صورت عمده

شیوا کاور بزرگترین تولید کننده کیف عینک بخصوص جلد عینک‌ زیپ دار در ایران است. شما هر جعبه عینک آفتابی، طبی و مطالعه‌ای که مد نظر دارید را به شیوا کاور سفارش دهید تا به صورت عمده طراحی و تولید گردد. همچنین در جهت احترام به نظر و خواسته مشتری، دستگاه های چاپ دیجیتال تهیه شده است. چاپ به صورت تک رنگ و دو رنگ انجام می‌شود که علاوه بر برند می‌توانید مشخصات محصول را هم بر روی آن درج نمایید. شیوا کاور این افتخار را دارد که بدون کاهش کیفیت در محصولات، قیمت خود را کاهش داده تا محصولات با قیمت ارزان به دست شما عزیزان برسد.

نتیجه گیری

مخلص کلام اینکه یک کیف عینک زیپ دار خوب باید هم مقاومت خوبی داشته باشد و هم زیپ آن با کیفیت باشد که در اثر استفاده زیاد، به‌سرعت خراب نشود. همچنین برای خرید اصل با قیمت مناسب کافی است از یک تولید کننده معتبر با سابقه کار بالا، مانند شیوا کاور خریداری فرمایید. همچنین شما می‌توانید برای خرید کیف عینک زیپی در تهران هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری به ما مراجعه کنید. خیالتان از خرید راحت باشد، چون شیوا کاور امکان مرجوعی کالا بی قید و شرط دارد. امیدوارم این مقاله مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

طراحی و اجرا توسط ویکی دمی
اینستاگرام